«ترمیناتور: پیدایش» سه گانه میشود
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
شنبه 15 شهريور 1393 ساعت 16:0 | بازدید : 758 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

«ترمیناتور: پیدایش Terminator: Genesis» سه گانه میشود

کمپانی پارامونت اعلام کرد، قصد دارد قسمت دوم و سوم فیلم اکشن و تخیلی «ترمیناتور: پیدایش» را تولید کند و آن‌ها را در 19 می 2017 و 29 ژوئن 2018 اکران کند. 

پارامونت با همکاری «اسکای دنس» اقدام به ساخت مجدد فیلم «ترمیناتور» کرده است که اولین قسمت آن در سال 1984 به کارگردانی «جیمز کامرون» و با بازی «آرنولد شوارتزینگر» ساخته شد و شهرت فراوانی در سراسر جهان بدست آورد. 

«ترمیناتور: پیدایش Terminator: Genesis»

فیلم «ترمیناتور: پیدایش» که در مجموع پنجمین قسمت از سری فیلم‌های «ترمیناتور» محسوب می‌شود به کارگردانی «آلن تیلور» و با فیلمنامه‌ای از «لیتا کالاگریدیس» و «پاتریک لوسیر» ساخته خواهد شد و «شوارتزینگر» نیز نقش خود را در کنار بازیگرانی چون «امیلیا کلارک»، «جیسون کلارک»، «جای کورتنی» و «دایو اوکنی» ایفا خواهد کرد. 

قسمت اول فیلم «ترمیناتور» در سال 1984 به کارگردانی «جیمر کامرون» و با بودجه 6.4 میلیون دلاری ساخته شد و در نهایت به فروش 74 میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافت.

قسمت دوم این مجموعه را نیز«جیمر کامرون» با عنوان «ترمیناتور: روز داوری» در سال 1991 و با بودجه 102 میلیون دلاری ساخت که در مجموع 519 میلیون دلار فروش داشت. 

قسمت سوم این مجموعه را «جاناتان موسنو» در سال 2003 تحت عنوان «خیزش ماشین‌ها» با بودجه 200 میلیون دلاری ساخت که بالغ بر 433 میلیون دلار فروش داشت.

قسمت چهارم این مجموعه را «جوزف مکگینی» با عنوان «ترمیناتور: رهایی» با با بودجه‌ای بالغ بر 200 میلیون دلار تولید کرد که 371 میلیون دلار فروخت. 

مجموعه فیلم‌های «ترمیناتور» که تا کنون چهار قسمت از آن ساخته شده است تا کنون با هزینه تولید 508 میلیون دلاری موفق به فروش یک میلیارد و چهارصد میلیون دلار شده است. 

اولین ترمیناتور جدید «ترمیناتور: پیدایش» در 1 ژوئیه 2015 روی پرده سینما ها میرود.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم ترمیناتور , پیدایش Terminator: Genesis 2015 , آرنولد شوارتزنگر , جای کورتنی , امیلیا کلارک , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب